- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Риби» з біологія в 7-му класі
Біологія
7 клас658
-
Розробка уроку «Бактерії – найменші одноклітинні організми. Роль бактерій у природі та значення в житті людини» з біології в 6-му класі
Біологія
6 клас1277
-
Розробка уроку «Значення дихання. Будова та функції органів дихання» з біології в 9-му класі
Біологія
9 клас701
-
Розробка уроку «Різноманітність земноводних. Роль земноводних у природі та значення в житті людини» з біології в 7-му класі
Біологія
7 клас744
-
Розробка уроку «Різноманітність земноводних, їх значення та охорона» з біології в 7-му класі
Біологія
7 клас733
-
-
Розробка уроку «Харчові розлади та їх запобігання» з біології у 8-му класі
Біологія
8 клас1990
-
Розробка уроку «Паразитичні та кровосисні членистоногі» з біології в 7-му класі
Біологія
9 клас2229
-
Розробка уроку «Запліднення. Внутрішньоутробний розвиток. Вагітність» з біології в 9-му класі
Біологія
9 клас773
-
Розробка уроку «Білки, жири, вуглеводи як природні органічні сполуки та компоненти їжі. Значення продуктів органічної хімії для організму людини» з біології в 9-му класі
Біологія
9 клас1035
-
-
Розробка уроку «Функції та склад крові» з біології в 9-му класі
Біологія
9 клас687
-
Розробка уроку «Рептилії. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування» з біології в 7-му класі
Біологія
7 клас1143
-
Розробка уроку «Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху» з біології у 8-му класі
Біологія
8 клас1511
-
Розробка уроку «Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм» з біології в 2-му класі
Біологія
6 клас1395
-
-
Розробка уроку «Одномембранні органели клітини: ендоплазматична сітка, апарат Гольджі, лізосоми, вакуолі» з біології в 10-му класі
Біологія
10 клас1232
-
Розробка уроку «Квітка – орган статевого розмноження. Будова і різноманітність квіток» з біології в 6-му класі
Біологія
6 клас849
-
Розробка уроку «Узагальнення з теми “Дихання”» з біології в 9-му класі
Біологія
9 клас1170
-
Розробка уроку «Павукоподібні, визначальні ознаки будови, біологічні особливості , середовище існування» з біології в 7-му класі
Біологія
7 клас1220
-
-
Розробка уроку «Різноманітність комах. Роль комах в екосистемах, їх значення для людини» з біології у 8-му класі
Біологія
8 клас769
-
Розробка уроку «Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення процесів дихання для вивільнення енергії в клітині» з біології в 7-му класі
Біологія
7 клас1854
-
Розробка уроку «Сапротрофні - цвільові гриби, паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини)» з біології в 6-му класі
Біологія
6 клас1598