- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Культура Середньовічної Європи» із всесвітньої історії в 7-му класі
Всесвітня історія
7 клас1561
-
Розробка уроку «Давньогрецька міфологія, релігія і наука як спосіб світосприйняття людей. Античні Олімпійські ігри» із всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас1791
-
Розробка уроку «Релігія стародавніх греків» із всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас1349
-
Розробка уроку «Життя людей за первісних часів» із всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас1983
-
Розробка уроку «Світ після Другої світової війни» із всесвітньої історії в 11-му класі
Всесвітня історія
11 клас2490
-
-
Розробка уроку «Нові напрямки в мистецтві в перші десятиліття ХХ ст.» із всесвітньої історії в 10-му класі
Всесвітня історія
10 клас967
-
Розробка творчого проекту «Слідами Нюрнберзького процесу» із всесвітньої історії в 11-му класі
Всесвітня історія
11 клас951
-
Розробка уроку «Греція у V-IV ст. до н. е.» із всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас843
-
Медіапрезентація «Вступ. Основні цінності та здобутки індустріальної цивілізації. Людство в 1900-1939 роках» зі всесвітньої історії в 10-му класі
Всесвітня історія
10 клас1079
-
-
Розробка уроку „Найголовніші рішення Генуезької, Гаазької, Лозаннської та Локарнської конференцій” зі всесвітньої історії в 10-му профільному класі
Всесвітня історія
10 клас980
-
Розробка уроку „Друга світова війна” зі всесвітньої історії в 11-му класі
Всесвітня історія
11 клас1440
-
Розробка уроку «Демократичні революції кінця 80-х - початку 90-х рр. у країнах Центральної та Східної Європи» зі всесвітньої історії в 11-му класі
Всесвітня історія
11 клас1698
-
Розробка уроку „Відлік часу в історії стародавнього світу” зі всесвітньої історії у 8-му класі
Всесвітня історія
8 клас994
-
-
Розробка уроку «Послевоенное обустройство мира. Версальско-Вашингтонская система договоров» із всесвітньої історії в 10-му класі
Всесвітня історія
10 клас894
-
Розробка уроку „Грецькі міста-колонії на території сучасної України” зі всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас811
-
Розробка уроку «Становлення Афінської держави» зі всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас1350
-
Розробка уроку „Виникнення середньовічних міст. Боротьба міст за самоврядування” зі всесвітньої історії в 7-му класі
Всесвітня історія
7 клас966
-
-
Розробка уроку «Природа и население Древней Греции» зі всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас768
-
Розробка уроку «Європейське середньовічне місто» зі всесвітньої історії в 7-му класі
Всесвітня історія
7 клас1192
-
Розробка уроку „Стародавні Індія та Китай” із всесвітньої історії в 6-му класі
Всесвітня історія
6 клас1446