- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку "Нев'януча поезія синів слов’янських культур" (за мотивами творчості Адама Міцкевича і Тараса Шевченка)
Зарубіжна література
626
-
Розробка уроку "На вістрі почуттів. Що я сприймаю і що важко зрозуміти у вчинках Ромео і Джульєтти? (В.Шекспір "Ромео і Джульєтта")
Зарубіжна література
8 клас1519
-
Розробка уроку "Золота доба персько-таджицької лірики. Видатні представники. Омар Хайям. Рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма"
Зарубіжна література
8 клас2537
-
Розробка уроку "Коран – головна книга ісламу" із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас2588
-
Розробка уроку "Характеристика образів Ахілла і Гектора в поемі Гомера "Іліада" із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас2970
-
-
Розробка уроку "Омар Хайям. Рубаї" із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас2236
-
Розробка уроку "Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. "Рубаї Омара Хайяма"
Зарубіжна література
8 клас635
-
Посібник «Світова література в схемах і таблицях» із зарубіжної літератури в 5-11-х класах
Зарубіжна література
2109
-
Розробка уроку "Компаративний аналіз циклів "Кримських сонетів" Адама Міцкевича і "Кримських спогадів" Лесі Українки
Зарубіжна література
332
-
-
Розробка уроку "Переможений плаче, переможець гине" (за поемою Гомера "Іліада")
Зарубіжна література
8 клас377
-
Розробка уроку "Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Проблема життя і смерті"
8 клас
Зарубіжна література
8 клас951
-
Розробка уроку "Доба Відродження"
Зарубіжна література
8 клас1641
-
Розробка уроку "Омар Хайям – корифей персько-таджицької лірики. Рубаї."
Зарубіжна література
8 клас736
-
-
Контрольна робота "Античність"
Зарубіжна література
8 клас1276
-
Розробка уроку "Лі Бо і Ду Фу. Короткі відомості про авторів. Тонке сприйняття барв і звуків життя, оспівування природи, глибоке розуміння внутрішнього світу людини"
Зарубіжна література
8 клас723
-
Розробка уроку "Есхіл як видатний давньогрецький драматург. Утілення міфу про Прометея у трагедії "Прометей закутий"
Зарубіжна література
8 клас1611
-
Розробка уроку "Данте Аліг’єрі – видатний поет і мислитель Італії. "Божественна комедія". Історія написання"
Зарубіжна література
8 клас809
-
-
Стаття "Українознавчий компонент на уроках вивчення творчості М. Гоголя
Зарубіжна література
928
-
Горацій. "До Мельпомени" (" Мій пам’ятник стоїть")
Зарубіжна література
8 клас1176
-
Коспект уроку "Сенс подорожі Маленького принца Всесвітом"
Зарубіжна література
8 клас1211