- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Р. Л. Стівенсон. “Балада про вересовий напій”» із зарубіжної літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас886
-
Розробка уроку позакласного читання «Пам’ятник улюбленому поету» із зарубіжної літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас728
-
Розробка уроку «А. П. Чехов - видатний російський письменник. Оповідання «Товстий і тонкий» із зарубіжної літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас670
-
Розробка уроку «Зустріч людей із янголами, її сенс (за оповіданнями Л. Толстого «Що живить людей» і Г. Гарсіа Маркеса «Стариган з крилами») із зарубіжної літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас861
-
Розробка уроку «Антигуманна теорія Раскольнікова та її крах (за романом Ф. М. Достоєвського)» із зарубіжної літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас970
-
-
Розробка уроку «Література та життя. Проза та поезія у формуванні духовності людини» із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас730
-
Розробка уроку «Біблія як пам’ятка світової літератури» із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас934
-
Розробка уроку «Повість Оноре де Бальзака “Гобсек”: проблематика твору, соціально-історична зумовленість персонажів. Неоднозначність образу Гобсека» із світової літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас1366
-
Розробка уроку «М. Ю. Лермонтов. Вірш “Парус”» із світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас644
-
-
Розробка уроку «Джеймс Джойс - ірландський письменник-модерніст. Психологічне есе “Джакомо Джойс”» із зарубіжної літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас1108
-
Розробка уроку «Велич подвигу Прометея та його самопожертва заради людей» із зарубіжної літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас972
-
Розробка уроку «Багатогранність шекспірівських характерів» із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас1384
-
Розробка уроку «Мистецтво імпресіонізму» зі світової літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас830
-
-
Розробка уроку «Художній світ новели Габріеля Гарсіа Маркеса “Стариган з крилами”» зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас737
-
Розробка уроку «Дж. Лондон “Любов до життя”» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас695
-
Розробка уроку «Фрідріх Дюрренматт - “сумний паяц” швейцарської літератури» зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас957
-
Розробка уроку «А. Чехов. “Товстий і тонкий”» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас649
-
-
Розробка уроку «В. Шекспір “Ромео і Джульєтта”» зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас1392
-
Розробка уроку «Особливості драматичного конфлікту в драмі Ф. Шиллера «Вільгельм Телль» та його художнє втілення» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас866
-
Розробка уроку «Мцирі - улюблений ідеал Лермонтова» зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас688