- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Ідея радості життя й відкриття світу в повісті Е. Портер «Полліанна» зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас1181
-
Урок-проект «Любовь, исполненная отваги». «С любимыми не расставайтесь» (по трагедии У. Шекспира «Ромео и Джульетта»)
Зарубіжна література
575
-
Розробка уроку «Срібне століття» російської поезії. Розмаїття літературних напрямів і течій у російській поезії» зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас688
-
Розробка уроку „Р. Бредбері „Все літо в один день” зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас1454
-
Розробка уроку „Загальнолюдські цінності в образах героїв грецької міфології” зі світової літератури
Зарубіжна література
632
-
-
Розробка уроку „Астрід Ліндгрен. „Пеппі Довга панчоха”. Таємниці щасливого дитинства” зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас1936
-
Розробка уроку „Традиційність і своєрідність вирішення проблеми „поет і натовп” у поезії Ш. Бодлера „Альбатрос” зі світової літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас717
-
Розробка уроку „Поема Гомера „Одіссея”. Особливості художнього світу. Провідні ідеї твору. Пригодницький, казковий і побутовий елементи поеми” зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас2458
-
Літературна вітальня „Великодні дзвони” зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас685
-
-
Розробка уроку «М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Утвердження моральних цінностей людини у творі М. Енде» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас2902
-
Розробка уроку «Серце поета - осердя світу». Шекспір - геніальний драматург і поет доби відродження» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас696
-
Розробка уроку „Система образів у повісті „Ніч перед Різдвом”. Образи Вакули й Оксани. Тема кохання” зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас1234
-
Розробка уроку „Ґійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду. Особливості віршів „Лорелея”, „Міст Мірабо”, каліграми „Зарізана голубка й водограй” зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас963
-
-
Розробка уроку «О. С. Пушкін - видатний російський поет, шанувальник народної казки» зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас648
-
Розробка уроку „У літературній світлиці говорять про Чехова” зі світової літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас633
-
Розробка уроку «Нехорошая квартира» в романе М. Булгакова «Мастер и Маргарита» з інтегрованого курсу літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас600
-
Розробка уроку «Перемога добра над злом у казці Г. К. Андерсена «Дикі лебеді» зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас1221
-
-
Ніяка зовнішня краса не може бути повною, якщо вона не оживляється красою внутрішньою. Г. К. Андерсен «Соловей». Протиставлення справжнього та штучного в казці; соловей як втілення сили природи й мистецтва
Зарубіжна література
5 клас767
-
Розробка уроку «Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи» зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас1621
-
Система уроків «Червоне й чорне» зі світової літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас1099