- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Джеймс Джойс - ірландський письменник-модерніст. Психологічне есе “Джакомо Джойс”» із зарубіжної літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас1153
-
Розробка уроку «Велич подвигу Прометея та його самопожертва заради людей» із зарубіжної літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас1008
-
Розробка уроку «Багатогранність шекспірівських характерів» із зарубіжної літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас1419
-
Розробка уроку «Мистецтво імпресіонізму» зі світової літератури в 10-му класі
Зарубіжна література
10 клас863
-
Розробка уроку «Художній світ новели Габріеля Гарсіа Маркеса “Стариган з крилами”» зі світової літератури в 11-му класі Зарубіжна література
11 клас768 -
-
Розробка уроку «Дж. Лондон “Любов до життя”» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас728
-
Розробка уроку «Фрідріх Дюрренматт - “сумний паяц” швейцарської літератури» зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас987
-
Розробка уроку «А. Чехов. “Товстий і тонкий”» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас679
-
Розробка уроку «В. Шекспір “Ромео і Джульєтта”» зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас1430
-
-
Реферат «Містично-релігійна філософія Бальзака в романі “Серафіта”» зі світової літератури Зарубіжна література
10 клас618 -
Розробка уроку «Особливості драматичного конфлікту в драмі Ф. Шиллера «Вільгельм Телль» та його художнє втілення» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас894
-
Розробка уроку «Мцирі - улюблений ідеал Лермонтова» зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас713
-
Розробка уроку «Давньогрецький театр і його особливості» зі світової літератури для 8-го класу
Зарубіжна література
8 клас954
-
-
Розробка уроку «Уславлення сили людського характеру в романі Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас768
-
Розробка уроку «Райнер Марія Рільке. «Пісня про правду». Україна очима австрійця Рільке» зі світової літератури в 7-му класі Зарубіжна література
1183 -
Розробка уроку «Мцыри - любимый герой Лермонтова» зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас734
-
Розробка уроку «Чарівний світ Ганса Крістіана Андерсена. Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей» зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас1225
-
-
Розробка уроку «Людина народжується не для поразки («Старий і море» - повість-притча про людину. «Життєподібний» сюжет твору)» зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас747
-
Розробка уроку „Уславлення сили людського характеру в романі Ж. Верна „П’ятнадцятилітній капітан” зі світової літератури в 6-му класі Зарубіжна література
6 клас784 -
Розробка уроку «Байка у світовій літературі» зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас736