- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку „Байка як жанр літератури та її особливості. „В Езопа вчіться, добрі люди” зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас1351
-
Розробка уроку „М. де Сервантес „Дон Кіхот” зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
922
-
Розробки уроків за творчістю Е. Сетона-Томпсона зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас700
-
Розробка уроку «Різдвяна пісня у прозі, або різдвяне оповідання з привидами». Гуманістичний зміст і висока людяність творів Чарльза Діккенса» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас821
-
Розробка уроку „Шерлок Холмс і доктор Ватсон - класичний детективний дует” зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас1388
-
-
Розробка уроку „Роберт Льюіс Стівенсон. „Вересковий мед” як героїчна балада” зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас764
-
Розробка уроку „Вірші зарубіжних поетів про дружбу та кохання. Р. Бернс, Г. Гейне, К. Симонов. Поетизація високого почуття, розкриття його сутності” зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас1266
-
Розробка уроку „Мир Лермонтова. Жизненный и творческий путь поэта” зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас613
-
Розробка уроку «Історичний колорит та романтика пригод в романі В. Скотта «Айвенго» зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас824
-
-
Розробка уроку „Литературный музей как центр изучения жизни и творчества” зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас758
-
Розробка уроку «А. Конан Дойль «Собака Баскервілів» зі світової літератури в 7-му класі
Зарубіжна література
7 клас973
-
Розробка уроку «Ж. Верн «П’ятнадцятирічний капітан» зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас763
-
Розробка уроку „М. В. Гоголь. Своєрідність творчого шляху. Поєднання реалістичних і романтичних тенденцій у творах („Вечори на хуторі біля Диканьки”, „Шинель”) зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас741
-
-
Розробка уроку «Епоха Відродження - це епоха геніїв і титанів. Людина та світ очима митців епохи Відродження» зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас1075
-
Турнір знавців літератури «Одиссея Робинзона Крузо» в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас732
-
Розробка уроку „Л. Н. Толстой „Война и мир” зі світової літератури в 11-му класі
Зарубіжна література
11 клас683
-
Розробка уроку „Жанр байки у світовій літературі” зі світової літератури в 6-му класі
Зарубіжна література
6 клас626
-
-
Розробка уроку «Жанрово-тематичне розмаїття лірики О. Пушкіна» зі світової літератури в 9-му класі
Зарубіжна література
9 клас813
-
Розробка уроку «Кого шанують люди? Уславлення любові до праці та інших людських чеснот у казках «Пані Метелиця» (німецька народна казка) та «Дідова дочка й бабина дочка» (українська народна казка)» зі світової літератури в 5-му класі
Зарубіжна література
5 клас804
-
Розробка уроку «Данте «Божественна комедія». Бачення автором світу в першій частині поеми «Пекло» зі світової літератури у 8-му класі
Зарубіжна література
8 клас1155