- Всі категорії
- Адміністрування школи
- Англійська мова
- Антикорупційне виховання
- Астрономія
- Біологія
- Вибір редакції
- Виховання
- Вища освіта
- Всесвітня історія
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Етика
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземні мови
- Інтегровані уроки
- Інформатика
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Методика та технологія
- Мистецтво
- Мови нацменшин
- Музика
- Образотворче мистецтво
- Освіта дітей з ООП
- Основи здоров'я
- Позакласні заходи
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природознавство
- Профтехосвіта
- Психологія
- Робота з батьками
- Суспільствознавство
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фахова передвища освіта
- Фізика
- Фізична культура
- Форум педагогічних ідей
- Хімія
- Художня культура
-
Розробка уроку «Звуки [з], [з']. Позначення їх буквою З, з («зе»). Робота з омографами та фразеологізмами. Заучування скоромовки» з навчання грамоти в 1-му класі
Початкова школа
1 клас485
-
Розробка уроку «Як треба поводитися серед природи?» з природознавства в 1-му класі
Початкова школа
1 клас1090
-
Розробка уроку „Звук [а ], буква „а”. Моделювання речень. Бесіда про професію лікаря. Середнє поєднання літери „а” з іншими буквами. Письмо з’єднань. Закріплення знань. Переведення друкованої літери в писану” в 1-му класі
Початкова школа
1 клас707
-
Розробка уроку «Іграшки» з англійської мови в 1-му класі
Початкова школа
1 клас428
-
Розробка уроку „Уміння товаришувати” з основ здоров’я в 1-му класі
Початкова школа
1 клас594
-
-
Урок математичних ігор для 1-го класу
Початкова школа
1 клас558
-
Розробка уроку «Почва. Значение почвы. Как заботиться о земле» з природознавства в 1-му класі
Початкова школа
1 клас458
-
Розробка уроку „Буква „ї”, позначення нею сполучених звуків [йі]. Опрацювання вірша „Україна” з читання в 1-му класі
Початкова школа
1 клас495
-
Розробка уроку «Звук [ч], буква «че» з навчання грамоти в 1-му класі
Початкова школа
1 клас2191
-
-
Розробка уроку „Звуки [з], [з'] позначення їх буквою „зе”. Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання слів” із навчання грамоти в 1-му класі
Початкова школа
1 клас1270
-
Розробка уроку „Письмо малої букви „ї”, складів, слів і речень з нею” з навчання грамоти в 1-му класі
Початкова школа
1 клас1016
-
Розробка уроку «Виготовлення із пластиліну на площині за зразком плоских зображень фруктів» із трудового навчання в 1-му класі
Початкова школа
1 клас1274
-
Розробка уроків «Віршовані уроки 1-му класі»
Початкова школа
1 клас898
-
-
Розробка уроку «Лічба у межах 20. Складання та розв’язування задач на знаходження суми й остачі. Побудова відрізків заданої довжини» з математики у 1-му класі
Початкова школа
1 клас483
-
Розробка уроку «Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води» з природознавства в 1-му класі
Початкова школа
1 клас512
-
Розробка уроку „Буква Щ щ („ща”), позначення нею звукосполучення [шч]” з читання в 1-му класі
Початкова школа
1 клас662
-
Розробка уроку „Подорож Капітошки” з математики у 1-му класі
Початкова школа
1 клас600
-
-
Розробка уроку „Кому біда докучить, то і розуму научить” з читання в 1-му класі
Початкова школа
1 клас476
-
Розробка уроку „Travelling through the country of the English Language” з англійської мови у 1-му класі
Початкова школа
1 клас500
-
Звук [ч], позначення його буквою „че”. Звуко-буквений аналіз слів
Початкова школа
1 клас488