Місце педагогічної діагностики в удосконаленні внутрішньо шкільного контролю та в управлінні розвитком педколективу
План:
- Що таке педагогічна діагностика;
- Діагностичний метод як ефективний шлях системного управління діяльністю педагогічного колективу гімназії;
- Педагогічна діагностика потребує попереднього структурування;
- Задача, функції
Література:
- Гергунский Б. С. Педагогическая прогностика. –К.: Рад. школа, 1989 г;
- Ингенкамп К. Педагогическая диагностика. –М.: Педагогика, 1991 г;
- Кочетов А. И. и др. Педагогическая диагностика в школе. –Минск: Асвета, 1987 г;
- Конаржевский Ю. А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управления школой. М., 1986 г;
- Підласий І. П. Як підготувати ефективний урок. –К.: Рад. школа, 1989 г;
- Шпалинский В. Н., Распопов И. В. Диагностические методы в работе педагога. –Днепропетровск, 1992 г.
Автор: Гурець В. А., директор гімназії, Миколаївська гімназія № 4.
Попередній перегляд
Триває завантаження