Місце педагогічної діагностики в удосконаленні внутрішньо шкільного контролю та в управлінні розвитком педколективу

План:

  • Що таке педагогічна діагностика;
  • Діагностичний метод як ефективний шлях системного управління діяльністю педагогічного колективу гімназії;
  • Педагогічна діагностика потребує попереднього структурування;
  • Задача, функції , принципи діагностики;
  • Деякі підходи до діагностування підсистем навчально-виховного процесу (додатки 1-10).

Література:

  • Гергунский Б. С. Педагогическая прогностика. –К.: Рад. школа, 1989 г;
  • Ингенкамп К. Педагогическая диагностика. –М.: Педагогика, 1991 г;
  • Кочетов А. И. и др. Педагогическая диагностика в школе. –Минск: Асвета, 1987 г;
  • Конаржевский Ю. А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управления школой. М., 1986 г;
  • Підласий І. П. Як підготувати ефективний урок. –К.: Рад. школа, 1989 г;
  • Шпалинский В. Н., Распопов И. В. Диагностические методы в работе педагога. –Днепропетровск, 1992 г.

Автор: Гурець В. А., директор гімназії, Миколаївська гімназія № 4.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження