Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас
Мета уроку.
Освітня:
- продовжити формувати знання учнів про формені елементи крові та їх функціями;
- звернути особливу увагу на захисну функцію – створення імунітету;
- ознайомити із гуморальним і клітинним імунітетом. l>
- словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;
- наочний: ілюстрація, демонстрація;
- прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
- лейкоцити;
- фагоцити;
- щеплення;
- імунітет;
- гуморальний імунітет;
- клітинний імунітет;
- антигени;
- природний і штучний імунітет;
- активний і пасивний імунітет;
- антитіла.
Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові і особливо лейкоцитів з іншими клітинами.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.
Методи та методичні прийоми.
Інформаційно-рецептивний:
Репродуктивний: прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
Проблемно-пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
Візуальний: складання схем.
Сугестивний: застосування різних видів мистецтва – вірші, музика, мультимедія.
Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Межпредметні звязки: історія, медицина, імунологія.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці.
Основні поняття та терміни:
Автор: Захарова К. М., учитель біології, Вознесенська школа Мелітопольського району Запорізької обл.
Завантажити>>>