34
Оцініть публікацію

Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас

Мета уроку.

Освітня:

  • продовжити формувати знання учнів про формені елементи крові та їх функціями;
  • звернути особливу увагу на захисну функцію – створення імунітету;
  • ознайомити із гуморальним і клітинним імунітетом.
  • l>

    Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові і особливо лейкоцитів з іншими клітинами.

    Виховна:
    виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

    Методи та методичні прийоми.

    Інформаційно-рецептивний:

    • словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;
    • наочний: ілюстрація, демонстрація;
    • прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

    Репродуктивний: прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

    Проблемно-пошуковий:
    постановка проблемного питання.

    Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

    Візуальний:
    складання схем.

    Сугестивний:
    застосування різних видів мистецтва – вірші, музика, мультимедія.

    Релаксопедичний:
    психологічне розвантаження.

    Тип уроку:
    вивчення нового матеріалу.

    Межпредметні звязки:
    історія, медицина, імунологія.

    Матеріали та обладнання:
    схеми, малюнки, таблиці.

    Основні поняття та терміни:

    • лейкоцити;
    • фагоцити;
    • щеплення;
    • імунітет;
    • гуморальний імунітет;
    • клітинний імунітет;
    • антигени;
    • природний і штучний імунітет;
    • активний і пасивний імунітет;
    • антитіла.

    Автор: Захарова К. М., учитель біології, Вознесенська школа Мелітопольського району Запорізької обл.

    Завантажити>>>