1119
Оцініть публікацію

Методична розробка уроку з біології "Системи схрещувань організмів та їхні генетичні наслідки"

Мета:

  • сформувати поняття про суть процесу гібридизації, ознайомити учнів із шляхами отримання гібридів, з особливостями  таких форми гібридизації як внутрішньовидова, міжвидова і міжродова, виявити риси подібності і відмінності між спорідненим і неспоріднене схрещуванн ям;
  • розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, логічне і критичне мислення, вміння аналізувати явища з різних точок зору;
  • вміння виділяти спільні та відмінні риси у процесі порівняння;
  • розвивати вміння виділяти причинно-наслідкові зв’язки, формувати і викладати свої думки, правильно будувати свою монологічну мову;
  • розвивати вміння спілкуватися та працювати в групі;
  • продовжити формування вміння працювати з текстом підручника та його ілюстраціями: виділяти головне і суттєве, структурувати текст, складати порівняльну таблицю, узагальнюючу схему;
  • сформувати розуміння учнями значущості знань про позитивні та негативні наслідки гібридизації;
  • формувати негативне відношення до шлюбів між близькими родичами, спираючись на наукові факти;
  • формувати потяг до отримання сучасних біологічних знань.

Обладнання: картки із різнорівневими завданнями, фотоматеріали.

Тип уроку: формування нових знань.

Міжпредметні зв’язки: історія, українська мова, географія, економіка.

Основні поняття: гібридизація, споріднене схрещування або інбридинг, неспоріднене схрещування або аутбридинг, віддалена гібридизація.

Автор: Зінченко В. В., викладач біології та хімії, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження