637
Оцініть публікацію

Методична розробка нестандартного уроку хімії "Нітрати"

Цілі:

  • оволодіння учнями новими знаннями про номенклатуру, фізичні, хімічні властивості та застосування нітратів, формування в учнів навиків складання хімічних рівнянь реакцій термічного розкладу нітратів; на прикладі нітратів обговорити проблему забруднення продуктів харчування хімічними речовинами, ознайомити із запобіжними заходами потрапляння в організм людини;
  • розвивати креативне і критичне мислення, вміння самостійно аналізувати, робити висновки, сприяти розвиткові вміння виділити головне в пізнавальному об’єкті та розглядати його з різних точок зору; формувати вміння швидко і чітко формулювати свої думки, логічно викладати їх і обстоювати свою точку зору; вдосконалювати навики самостійної пошукової діяльності під час роботи з додатковими джерелами інформації;
  • виховувати бережливе відношення до власного здоров’я, формувати переконання правильно поводитися з хімічними речовинами в побуті, використовувати їх у відповідності до інструкцій; формувати в учнів екологічне мислення, виховувати свідому громадянську позицію, небайдужість до екологічних проблем нашого регіону і України в цілому.

Тип уроку: вивчення нових знань.

Форма проведення: урок-подорож.

Обладнання: стенди "Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва" і "Витискувальний ряд металів", речовини калій нітрат і натрій нітрат (демонстрація), дидактичні матеріали плакат "Карта подорожі", таблиця "Хімічні властивості нітратів", "Різнорівневі завдання по темі "Нітрати", "Тест "Нітрати".

Автор: Зінченко В. В., викладач хімії та біології, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження