637
Оцініть публікацію

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії шляхом запровадження проектної технології навчання

Школа ХХІ століття зумовлює необхідність докорінного переосмислення освітньої парадигми, актуалізації змісту, технологій становлення особистості учня як суб’єкта і проектувальника життя, створення проектно-життєвого простору, спрямованого на розвиток і саморозвиток компетентної, конкурентоспромож ної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне на краще змінити своє життя й життя своєї країни. Школа має захистити й підтримати дитину, виробити в неї життєздатність, озброїти механізмами і технологіями розробки життєвих стратегій, життєвих проектів. Місія 12-річної школи спрямована на оволодіння кожною молодою людиною ключовими компетенціями як важливим результатом якості навчально-виховного процесу. А можливо це лише через особистісно орієнтовані  технології, оскільки навчання, орієнтоване на середнього учня, засвоєння і відтворення ним знань, умінь та навичок, не може задовольнити сучасні потреби. Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, у якому особистість учня пeребуває в центрі уваги вчителя, психолога; і саме пізнавальна діяльність, а не викладання, є визначальною. Традиційна парадигма "вчитель – підручник – учень" замінюється новою – "учень – підручник – учитель".

Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність, бо вона сприяє активному залученню й реалізації життєвих планів учнів, активізації їх пізнавальної діяльності.

Автор: Левадна В. О., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель хімії, Вознесенська школа Мелітопольської району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження