Проект: На гостини до "Рукавички"
Мета проекту:
- розвиток творчих здібностей дітей;
- самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях.
Тривалість проекту 10 днів.
МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП trong>
Мета:
- стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка";
- викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву.
Завдання:
- виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу;
- спільно з дітьми створити древо цілей;
- залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті.
Заходи:
- Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру.
- Пригода на прогулянці.
- Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?"
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП
Мета:
- збагатити ігрове середовище іграми, іграшками;
- сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог;
- активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора.
- розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.
Заходи:
- Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка".
- Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В.
- Бесіда "Казкові звірі".
РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП
Мета:
- надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;
- розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;
- самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу.
- формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;
- вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї.
- формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;
- удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.
Заходи:
- Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів".
- Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку".
- Музичне заняття "Зимова пісенька".
- Фізкультура "Звірі взимку".
- Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода".
- Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".
- Етюди з елементами психогімнастики.
- Гра-медитація "Я - зайчик".
- Мовний тренінг "Розкажи лічилку".
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП
Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.
Заходи:
- Робота над текстом, ролями.
- Репетиції.
- Виготовлення декорацій.
- Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів.
ТВОРЧИЙ ЕТАП
Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум.
Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ.
ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП
Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.
Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося".
Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна