1041
Оцініть публікацію
1 з 5 на основі 1 оцінок

Проект: На гостини до "Рукавички"

Мета проекту:

  • розвиток творчих здібностей дітей;
  • самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях.

Тривалість проекту 10 днів.

МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП trong>

Мета:

  • стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка";
  • викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву.

Завдання:

  • виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу;
  • спільно з дітьми створити древо цілей;
  • залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті.

Заходи:

  • Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру.
  • Пригода на прогулянці.
  • Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?"

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

  • збагатити ігрове середовище іграми, іграшками;
  • сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог;
  • активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора.
  • розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.

Заходи:

  • Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка".
  • Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В.
  • Бесіда "Казкові звірі".

РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП

Мета:

  • надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;
  • розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;
  • самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу.
  • формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;
  • вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї.
  • формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;
  • удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.

Заходи:

  • Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів".
  • Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку".
  • Музичне заняття "Зимова пісенька".
  • Фізкультура "Звірі взимку".
  • Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода".
  • Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".
  • Етюди з елементами психогімнастики.
  • Гра-медитація "Я - зайчик".
  • Мовний тренінг "Розкажи лічилку".

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП

Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.

Заходи:

  • Робота над текстом, ролями.
  • Репетиції.
  • Виготовлення декорацій.
  • Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів.

ТВОРЧИЙ ЕТАП

Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум.

Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ.

ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.

Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося".

Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна