Маркетинг. Розробка уроку з економіки в 10 класі

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень знань учнів щодо функцій та напрямків діяльності маркетолога, класифікації ринків та споживачів, вивчення споживачів та конкурентів, товарної та рекламної політики;
  • розвивальна: розвиток пам’яті, мови, економічного мислення т а творчих здібностей учнів. Розвиток вмінь використовувати здобуті знання з маркетингу на практиці: проводити сегментацію ринку, приймати споживче рішення, працювати з графіком життєвого циклу товару та визначати етапи життєвого циклу товарів, розраховувати конкурентоспроможність товару, складати і проводити рекламу, складати план реалізації товару;
  • виховна: виховання уваги, зосередженості, працелюбства.

Обладнання:

  • підручник І. Ф. Радіонової "Загальна економіка 10–11 клас", с. 218–231;
  • схеми "Маркетинг", "Товари споживчого ринку", "Товари ринку підприємств", "Методи сегментації", "Чинники, що впливають на сегментацію", "Процес прийняття рішення споживачем", "Види реклами";
  • графік "Життєвий цикл товару";
  • газети, журнали, каталоги, рекламна продукція;
  • практикум з економіки для 10–11 класів с. 45–47.

Методи:

  • складання "асоціативного куща";
  • заповнення схем;
  • фронтальна бесіда з виправленням помилок у схемах;
  • продовжити речення;
  • практична робота по сегментуванню рику;
  • складання логічного ланцюжка;
  • психологічна пам’ятка;
  • накреслити графік;
  • економічний диктант;
  • розв’язування задач;
  • складання та проведення реклами;
  • мині-проект;
  • робота з опорною схемою.

Тип уроку: урок-практикум.

Автор: Музиря Л. М., учитель географії та економіки. Криворізький "Тернівський ліцей" Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження