Маркетинг. Розробка уроку з економіки в 10 класі
Мета:
- навчальна: перевірити рівень знань учнів щодо функцій та напрямків діяльності маркетолога, класифікації ринків та споживачів, вивчення споживачів та конкурентів, товарної та рекламної політики;
- розвивальна: розвиток пам’яті, мови, економічного мислення т
Обладнання:
- підручник І. Ф. Радіонової "Загальна економіка 10–11 клас", с. 218–231;
- схеми "Маркетинг", "Товари споживчого ринку", "Товари ринку підприємств", "Методи сегментації", "Чинники, що впливають на сегментацію", "Процес прийняття рішення споживачем", "Види реклами";
- графік "Життєвий цикл товару";
- газети, журнали, каталоги, рекламна продукція;
- практикум з економіки для 10–11 класів с. 45–47.
Методи:
- складання "асоціативного куща";
- заповнення схем;
- фронтальна бесіда з виправленням помилок у схемах;
- продовжити речення;
- практична робота по сегментуванню рику;
- складання логічного ланцюжка;
- психологічна пам’ятка;
- накреслити графік;
- економічний диктант;
- розв’язування задач;
- складання та проведення реклами;
- мині-проект;
- робота з опорною схемою.
Тип уроку: урок-практикум.
Автор: Музиря Л. М., учитель географії та економіки. Криворізький "Тернівський ліцей" Дніпропетровської обл.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження