1156
Оцініть публікацію

План-конспект проведення дидактичної гри на тему "Світова економіка"

Ефективне викладення основ економіки неможливе без пошуків нових шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів. Учні мають не лише засвоїти визначену програмою систему знань з економіки, а й навчитися спостерігати економічні об'єкти, явища, процеси, порівнювати їх, виявляти зв'язок між економі чними поняттями, діями, величинами та їх відношеннями, навчитися міркувати, обґрунтовувати свої висновки, користуватися економічною мовою. Засвоєння основ економіки в старших класах вимагає великого розумового напруження, високого ступеня абстрагування й узагальнення, активності думки.

Багатьом учням економіка здається нелегкою і мало зрозумілою, тому нерідко діти намагаються запам'ятати терміни, формули, не розуміючи їх, а це призводить до формалізму, гальмує дальше розуміння нового матеріалу.

Здобуті учнями міцні знання перетворюються в переконання тільки тоді, коли вони є результатом свідомої самостійної роботи думки. Отже вчителю важливо застосовувати такі методичні прийоми, які б збуджували думку школярів. Підводили їх до самостійних пошуків, висновків та узагальнень. Сучасна школа має озброїти учнів не лише знаннями, вміннями й навичками, а й методами творчої розумової і практичної діяльності.

Дидактичні ігри розроблені на основі тестової технології до тем и «Світове господарство» програми  курсу «Основи економіки». Дидактична гра складається із 100 пунктів: 25 запитань і 75 відповідей. Запитання має три варіанти відповіді. У залежності від обраного варіанту відповіді, гравець переходить до зазначеного пункту. Якщо відповідь вірна, у цьому пункті міститься інформація, яка це підтверджує, і дається вказівка про подальші дії. У разі помилкової відповіді в обраному варіанті міститься коментар стосовно допущеної помилки, додаткова інформація до запитання, а також вказівка повернутися до попереднього пункту для обрання вірної відповіді.

Дидактичні ігри доцільно використовувати на уроках - практикумах, уроках узагальнення та систематизації знань, а також у різноманітних позакласних заходах, спрямованих на підвищення рівня  економічної культури старшокласників.

Автор: Рябуха Алла Петрівна

Для перегляду завантажте файл.

Попередній перегляд

Триває завантаження