Конспект уроку економіки на тему "Безробіття. Види безробіття"
В даний час в сучасній школі ми спостерігаємо, що традиційні форми і методи навчання не задовольняють цілям, поставленим перед освітою. І як наслідок цього, в середній школі активно йде розробка різних варіантів змісту освіти, з'являються нові педагогічні технології, у тому числі й інформаційні.
Застосування інформаційних технологій дозволяє реалізувати диференційований підхід до учнів з різним рівнем готовності до навчання.Інтерактивні навчальні програми, засновані на гіпертекстовій структурі і мультимедіа, дають можливість організувати одночасне навчання школярів, що володіють різними здібностями і можливостями, створити адаптивну систему навчання. Адаптивна система навчання з використанням інформаційних технологій має ряд переваг:
- вона дозволяє зменшити непродуктивні витрати живої праці вчителя;
- дає учням широкі можливості вільного вибору власної траєкторії навчання;
- передбачає диференційний підхід до учнів;
- підвищує оперативність і об'єктивність контролю та оцінки результатів навчання;
- гарантує безперервний зв'язок у відносинах "учитель - учень";
- сприяє індивідуалізації навчальної діяльності (диференціація темпу навчання, труднощі навчальних завдань і т.п.);
- підвищує мотивацію навчання;
- розвиває в учнів продуктивні, творчі функції мислення, інтелектуальні здібності, формує операційний стиль мислення.
Автор: Рябуха А. П., учитель основ економіки та права, Глухівська спеціалізована школа-інтернат ім. М. І. Жужоми Сумської обл.
Триває завантаження