Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи
Ідея досвіду: створення портфоліо вчителя та учня в умовах сільської школи як найважливішого елемента інноваційної діяльності.
Актуальність змісту: портфоліо формує прагнення до досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити інд
Технологія діяльності: мотивація учнів на розвиток навичок рефлексивної та самооцінної діяльності; виховання і розвиток особистісно-професійного креативного мислення вчителя.
Результати досвіду:
- портфоліо учня розвиває вміння учнів ставити цілі, планувати та організовувати власну навчальну діяльність, розвиває комунікативні вміння та інформаційно-комп’ютерну грамотність учнів;
- портфоліо вчителя сприяє високій мотивація у викладанні та розвиває прагнення до самоосвіти, самореалізації.
Ефективність досвіду: використання портфоліо підвищує освітню активність учнів, рівень усвідомлення ними своїх цілей та можливостей.
Автор: Олійник Н. В., заступник директора з НВР, учитель фізики, Строківська школа Попільнянського району Житомирської обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження