319
Оцініть публікацію

Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи

Ідея досвіду: створення портфоліо вчителя та учня в умовах сільської школи як найважливішого елемента інноваційної діяльності.

Актуальність змісту:
портфоліо формує прагнення до досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити інд ивідуальний прогрес.

Технологія діяльності:
мотивація учнів на розвиток навичок рефлексивної та самооцінної діяльності; виховання і розвиток особистісно-професійного креативного мислення вчителя.

Результати досвіду:

  • портфоліо учня розвиває вміння учнів ставити цілі, планувати та організовувати власну навчальну діяльність, розвиває комунікативні вміння та інформаційно-комп’ютерну грамотність учнів;
  • портфоліо вчителя сприяє високій мотивація у викладанні та розвиває прагнення до самоосвіти, самореалізації.

Ефективність досвіду: використання портфоліо підвищує освітню активність учнів, рівень усвідомлення ними своїх цілей та можливостей.

Автор:
Олійник Н. В., заступник директора з НВР, учитель фізики, Строківська школа Попільнянського району Житомирської обл.

Попередній перегляд

Триває завантаження