Міні-стратегія "Орієнтоване читання" як компонент технології розвитку критичного мислення учнів у системі формування ключових компетентностей

Ідея досвіду: адаптація технології ЧПКМ в умовах сільської школи в рамках проекту "Рівний – рівному" та створення базових вмінь та навичок для формування ключових компетентностей у дітей.

Актуальність досвіду: необхідність усвідомлення сутності явища компет ентності та створення можливих шляхів реального формування компетентностей учнів сільської школи.

Науково-теоретична база досвіду: досвід ґрунтується на положеннях освітянських документів щодо формування компетентностей учнів та на аспектах технології продуктивного навчання, публікацій І. В. Родигіна, О. І. Пометун, колективної роботи А. Кроуфорд, В. Саула, С. Метьюз, Д. Макінстера, Саітбаївої Е. Р та ін.

Автор: Гайдучик О. А., директор, учитель світової літератури, Строківська школа Житомирської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження