493
Оцініть публікацію
5 з 5 на основі 1 оцінок

Прийоми активації навчальної діяльності учнів на уроках біології

Вчитель пише на дошці зашифровані слова. Учням треба їх розшифрувати i скласти з них прислів'я:

  1. І тванраи руозман, дарам, що не гиовьорт. (І тварина розумна, дарма, що не говорить.)
  2. Киуд барна, тдиу й віцві. (Куди баран, туди й вівці.)
  3. Бки зубав, як тляетокм був. (Бик забув, як телятком був.)
  4. З влао від шкиру не дерьут. (З вола дві шкури не деруть.)
  5. І чаорн корвао біел моокол аєд. (І чорна корова біле молоко дає.)
  6. Коравао в доврі - хачр на сотлі. (Корова в дворі - харч на столі.)
  7. Яак корвао, ткеа й етля. (Яка корова, таке й теля.)
  8. Кенові овсе не тжякий. (Коневі овес не тяжкий.)
  9. Зэна коблаи, що ізв полмоила. (Знає кобила, що віз поломила.)
  10. І коиз стіи, і сонi ціел. (І кози ситі, і сіно ціле.)
  11. Кті з хтиа - мшиі на слті. (Кіт з хати - миші на стіл.)