Проект "Розвиток раціональної продуктивної компетенції на уроках української літератури"

Характеристика проекту:

  • За кінцевим результатом: практико-орієнтований;
  • За кількістю учасників: колективний;
  • За тривалістю: короткотривалий;
  • За ступенем самостійності: експериментально-дослі дницький;
  • За характером контактів: внутрішній;

Актуальність проекту

Реформування освіти у відповідності із Законом України "Про загальну середню освіту" передбачає реалізацію принципів гуманізації освіти, її демократизації, методологічної переорієнтації процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його життєвих компетентностей.

Навчальна діяльність на уроках повинна дати не лише суму знань, умінь та навичок, а й сформувати його компетентність як загальну здатність, яка базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях.

Основні завдання:

  • Зміцнення статусу української мови як державної;
  • Створення достатньої організаційної, кадрової, науково-методичної, матеріально-технічної бази для забезпечення оптимальної ефективності процесу вивчення української мови та літератури з метою досягнення високого рівня володіння нею випускника;
  • Підвищення грамотності та культури мовлення учнів;
  • Забезпечення підготовки випускників до ЗНО;
  • Спрямування роботи на забезпечення високого рівня викладання української мови і літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок;
  • Навчити школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів;
  • Формування умінь і навичок зв’язного усного і писемного мовлення;
  • Забезпечення засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови;
  • Удосконалення форм і методів роботи, впровадження в практику досягнень педагогічної науки;
  • Впровадження в практику сучасних освітніх технологій та інновацій;
  • Регулярно проводити огляд новин методичної літератури, періодичних видань;
  • проводити індивідуальну роботу з обдарованими школярами, з учнями з низькою мотивацією до навчальної діяльності;
  • Організація роботи гуртків і факультативів;
  • Активізація позакласної роботи з навчальних предметів;
  • Організація колективного, індивідуального, диференційованого навчання;
  • Реалізація практично-дійової і творчої складових змісту навчання;
  • Забезпечення в основній школі до профільної підготовки учнів, у старшій школі – профільного і поглибленого вивчення української мови та літератури.

Очікувані результати

  • Покращення мовно-літературної грамотності учнів;
  • Підтримка обдарованих школярів;
  • Підвищення якості освіти;
  • Компетентний випускник, адаптований до соціуму.

Автор: Вахрамєєва О. В., учитель української мови та літератури, Новогродівська школа № 7 Донецької обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження