"Взаємодія тіл". Методичні рекомендації вчителям фізики

Вдосконалення процесу навчання фізики, як і інших навчальних предметів, вирішальною мірою залежить від учителя, його здатності творчо розв’язувати завдання, які висуває сьогоднішнє життя.

Вчитель повинен розуміти дітей, що означає стати в їх позицію. Це дає можливість повноцінного, нев имушеного і не спотвореного спілкування з учнем, надання йому необхідної допомоги. Особливо це стосується вчителів, які працюють з обдарованими дітьми. Ці діти мають добру пам'ять, творчо мислять, дуже активні, хочуть навчатися і досягають у навчанні успіхів, що дає їм задоволення.

Учні, здебільшого, зорієнтовані на здобуття знань, необхідних для успішного навчання у старшій профільній школі, для участі в предметних олімпіадах та конкурсах. Успіхів на цій ділянці роботи можна досягти лише тоді, коли ведеться добре продумана індивідуальна робота з найбільш здібними та обдарованими дітьми.

Тому, для їх підготовки вчитель пропонує питання для узагальнювального повторення, що відповідає структурним елементам програмового матеріалу.

Автор: Гаврільєв С. М., директор, Опішнянська спеціалізована школа Зіньківського району Полтавської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження