Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках предмету "Захист Вітчизни".

Політичний, економічний, духовний розквіт України можливий лише за умови гарантування її державного суверенітету, політичної незалежності, збереження територіальної цілісності та недоторканності кордонів. Гарантом національної безпеки України виступають боєздатні Збройні Сили, побудовані за принц ипом оборонної достатності. Збройні Сили є необхідним атрибутом держави і виконують її найголовнішу – захисну функцію.

Бойова готовність армії та флоту значною мірою обумовлюється рівнем підготовленості юнаків до строкової військової служби, до захисту Батьківщини. Строкова військова служба відповідно до Конституції та Закону України "Про загальний військовий обов’язок та військову службу" є почесним обов’язком кожного громадянина чоловічої статі. Це нелегкий, але дуже важливий і необхідний для суспільства вид діяльності, що характеризується складністю, високою напруженістю, динамічністю, суворою регламентацією, специфічністю спілкування. Готовність до служби в армії формується у цілісному навчально-виховному процесі, залежить від зусиль держави, сім’ї, громадських організацій і від самого юнака, його свідомості, активності, наполегливості. Кожен юнак повинен добре розуміти, які саме знання та навички, якості та властивості характеру потрібні воїнові на початковому етапі військової служби.

Мета курсу "Захист Вітчизни" – не тільки підготовка до строкової військової служби, а й подальший фізичний, вольовий, інтелектуальний, професійний, моральний розвиток особистості, формування у юнаків рис здорової людини, якостей справжнього чоловіка.

Важливою умовою успішності занять з предмету "Захист Вітчизни" є висока дисципліна, організованість, відповідальність учнів. На заняттях стосунки між учнями і викладачем, а також учнів між собою підтримуються на зразок стосунків між військовослужбовцями Збройних Сил України. На заняттях з розділу "Психологічна підготовка" юнаки повинні зрозуміти психологічні особливості воїна, військового колективу, військової діяльності та вимоги, які вона ставить до його особистості. Вони мають навчитися користуватися доступними методиками самооцінки своєї готовності до служби в Збройних Силах України, оволодіти методами самовдосконалення, виробити навички психічної саморегуляції поведінки в умовах військової служби.

Автор: Калмик В. В., учитель інформатики, Шарівська школа Богодухівського району Харківської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження