Учень у інформаційному просторі. Про наслідки подовжених канікул
Ритм, тонус життєдіяльності людини породжує інформаційний простір, в якому вона знаходиться в цей відрізок часу. Інформація, повідомлення, SMS… Всі ці поняття стрімко увійшли в наше щоденне життя так, що , навіть, не зрозуміло, як без цього обходилися років 5 тому.
Засоби зв'язку, нато
В дні осінніх подовжених канікул мої учні 6-7-х класів виявили бажання дистанційно навчатися. Такі обставини надихнули учнів отримувати завдання через мережу Інтернету. Діти виконували тестові завдання, готували творчі роботи. Такий незвичний спосіб навчання дуже їм сподобався. Звичайно, відсоток школярів, які вміло використали свої набуті інформаційні компетентності та, завдяки цьому, активно включились в роботу, невеликий. Але для учнів 6-7-х класів, на мою думку, це хороший старт, це приклад для інших, і розуміння, в якому напрямку треба рухатися, щоб навчитися вчитися, не зважаючи на обставини життя.
Після канікул відбулися бесіди, обговорювання, дискусії в 5-7-х класах з теми саморозвитку людини. Як один із актуальних аспектів цієї теми школярі визнали вагомість застосування комп'ютера для навчання математики. Учні виявили велику зацікавленість дистанційним навчанням. Відбувся референдум, в якому приймали участь учні 6-А та 7-А класів (усього 38 учнів).
Додаток
Тематика запитань
- Можливість користування комп'ютером в домашніх умовах (кількість учнів);
- Можливість користування Інтернетом (кількість учнів);
- Кількість учнів, які дистанційно навчалися в дні подовжених канікул;
- Кількість учнів, які виявили бажання використовувати комп'ютер для навчання математики.
Автор: Васильєва З. В., учитель, Мар’їнська школа № 2 Донецької обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження