Сценарій інформаційно-ігрового тренінгу "Усвідомлений вибір майбутнього покликання та професійної діяльності – запорука життєвого успіху". 8–11 класи
Основна мета: активізація самосвідомості учнів щодо формування свого майбутнього покликання. Майбутньої професійної діяльності; залучення учнів до гри, групової тренінгової роботи; створення сприятливого психологічного клімату при проведенні заняття. Формування відчуття, яким чин
ом минуле вплинуло на теперішнє учасників заняття, і як цей вплив продовжує позначатися дотепер, щоб звільнитися від нього й тих стереотипів поведінки, які вже не відповідають сьогоденним запитам. Виділення недалеких та найближчих перспектив у різних сферах майбутньої життєдіяльності. Сприяння виробленню ефективних форм взаємодії у певній сфері майбутньої професійної діяльності.Основні етапи проведення заняття:
- вступна частина. Інформаційний блок: "Обрати справу – значить обрати життя";
- вправи – розминки;
- тренінгові завдання;
- тренінгова частина: "Бути вихованим та витривалим – бути князем!";
- підведення підсумків заняття.
Тривалість проведення заняття – 3 години.
Заняття призначене для учнів 8 – 11 класів, дітей юнацького віку.
Форми проведення роботи: індивідуальна та групова.
Автор: Коршок С. І., практичний психолог, соціальний педагог, Донецька школа № 89.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження