Сценарій інформаційно-ігрового тренінгу "Усвідомлений вибір майбутнього покликання та професійної діяльності – запорука життєвого успіху". 8–11 класи

Основна мета: активізація самосвідомості учнів щодо формування свого майбутнього покликання. Майбутньої професійної діяльності; залучення учнів до гри, групової тренінгової роботи; створення сприятливого психологічного клімату при проведенні заняття. Формування відчуття, яким чин ом минуле вплинуло на теперішнє учасників заняття, і як цей вплив продовжує позначатися дотепер, щоб звільнитися від нього й тих стереотипів поведінки, які вже не відповідають сьогоденним запитам. Виділення недалеких та найближчих перспектив у різних сферах майбутньої життєдіяльності. Сприяння виробленню ефективних форм взаємодії у певній сфері майбутньої професійної діяльності.

Основні етапи проведення заняття:

  • вступна частина. Інформаційний блок: "Обрати справу – значить обрати життя";
  • вправи – розминки;
  • тренінгові завдання;
  • тренінгова частина: "Бути вихованим та витривалим – бути князем!";
  • підведення підсумків заняття.

Тривалість проведення заняття – 3 години.

Заняття призначене для учнів 8 – 11 класів, дітей юнацького віку.

Форми проведення роботи: індивідуальна та групова.

Автор:
Коршок С. І., практичний психолог, соціальний педагог, Донецька школа № 89.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження