462
Оцініть публікацію

Особливості оцінювання контрольних робіт у початковій школі

Дидактичні матеріали відповідають програмовим вимогам з відповідних навчальних предметів і  дають можливість здійснювати диференційований, індивідуальний підхід до оцінювання навчальних досягнень школярів. Дозволяють розвивати і вдосконалювати всі мислительні вміння учнів і сформувати компетентно сті учнів як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Різнорівневі контрольні роботи враховують три типологічні групи навчальних можливостей учнів (високий, середній, низький).

Автор: Галайда Б. І., учитель початкових класів, Калуська школа № 6 Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження