Модель профільного вивчення окремих предметів
Головна мета профільного навчання – набуття старшокласниками життєвих компетентностей, навичок самостійної науково-практичної та дослідницької діяльності, розвиток інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку та самоосвіти.
Задачі школи:
- створення умов для оволодіння кожним учнем опорними знаннями й уміннями на високому рівні до вимог Державного стандарту з профільних дисциплін; допомога учням у проектуванні індивідуальних освітніх маршрутів;
- забезпечення реальної активності учнів у навчальному процесі, розвиток їх пізнавального інтересу;
- формування навчально-інтелектуальних, творчих умінь і якостей, виховання любові до праці, необхідних для життєвого і професійного самовизначення;
- розвиток експериментальних умінь і практичних навичок через науково-дослідницьку діяльність учнів.
Автор: Куріло Н. В., заступник директора з НВР, Новогродівська школа № 10 Донецької обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження