674
Оцініть публікацію

Диференціація навчання в початкових класах

Ефективність навчання визначається не тим, що вчитель намагався дати учням, а тим, як вони засвоїли знання  і яке в них виробилось ставлення до навчання.

Працюючи в школі, я впевнилась, що особистісно–розвивальна спрямованість освіти, реалізація якої є головним завданням сучасної школи, нем ожлива без диференційованого навчання. Головне завдання вчителів початкової ланки – "не забути" жодної дитини , дати можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю,  школою. Для цього вчитель повинен знати, чим живиться дитяча думка, щиро цікавитись кожним учнем як особистістю. Дуже важливо орієнтуватись не на клас взагалі. А бачити в дітях типове і особливе, прагнути не від випадку до випадку, а постійно-діючій системі використовувати індивідуальне навчання.

Автор: Адамович О. В., учитель початкових класів, Запорізький НВК „Еврика”.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження