380
Оцініть публікацію

Моделюємо школу толерантності

На сучасному етапі розвитку суспільства все більшої актуальності та визнання набуває ідея толерантної педагогіки. Виникає потреба по-новому подивитись на світ, подолати бар’єри і перепони, які роз’єднують людей. Важливого значення набуває поєднання теорії і педагогічної практики у вихованні учнів ської молоді у дусі толерантної педагогіки.

Аналіз вивчених наукових робіт дозволив нам зробити висновок: толерантність з ідеї, декларованої окремими філософами, вченими, педагогами, перетворилася в міжнародну норму загальнолюдського спілкування, яка потребує вивчення, викликає необхідність впровадження у практику освітньої діяльності. Тому зовсім не випадково ідеї толерантної педагогіки лягають в основу багатьох експериментальних досліджень сучасності, адже виховання у підростаючого покоління потреби і готовності до конструктивної взаємодії з людьми незалежно від їх національної, соціальної, релігійної приналежності, світогляду, мислення і поведінки; визначення та обґрунтування педагогічних умов впровадження ідей педагогіки толерантності, система управлінської діяльності навчального закладу із спрямуванням на формування рис толерантної особистості стають предметом апробації нових технологій, програм, систем.

Автори:

  • Осатюк Н. А., заступник директора з НР, Хмельницька гімназія № 2;
  • Томчишина Т. П., заступник директора з ВР, Хмельницька гімназія № 2.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження