Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості
Мета:
- роз’яснити батькам, що фізичний розвиток дитини є своєрідною базою для психічного розвитку, а той, у свою чергу, є основою для соціального та духовного розвитку дитини;
- сформувати і у батьків правильне ставлення до виховання дітей у цьому напрямку та вих
Учасники: батьки, класний керівник.
Підготовка:
- учитель вивчає психолого-педагогічну літературу на тему зборів і добирає необхідні книжки та журнали для виставки;
- готує анкети та роздруковує необхідні рекомендації.
Список використаної літератури:
- Інноваційні технології навчання в початковій школі / Автори-упорядники: В. П. Телячук, О. В. Лесіна.–Х.:Вид.група”Основа”: "Тріада+”, 2007." 240с.;
- Довідник класного керівника в запитаннях та відповіддях /авт.-упоряд. М. Є. Канцедал, О. М. Кравцова.– Х.:Веста: Видавництво "Ранок", 2007.– 384с.;
- Н. Чирцова "Забезпечити дитині психологічну готовність до школи" щомісячний науково-методичний журнал "Початкова школа" № 2(380) лютий 2001.– с.8–9;
- Ш. А. Амонашвили. Аксиомы гуманной педагогики. Лаборатория гуманной педагогики. – Донецк, 2009.– 31с.;
- Є. Б. Дяченко, В. В. Пономарьова "Організація роботи з батьками в початковій школі" науково-методичний журнал "Початкове навчання та виховання" № 26 (30) вересень 2004р.– с. 2–9.
Автор: Спірке О. А., учитель початкових класів, Донецька школа № 97.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження