Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості

Мета:

  • роз’яснити батькам, що фізичний розвиток дитини є своєрідною базою для психічного розвитку, а той, у свою чергу, є основою для соціального та духовного розвитку дитини;
  • сформувати і у батьків правильне ставлення до виховання дітей у цьому напрямку та вих овувати почуття відповідальності за кожний свій крок на землі, надати батькам рекомендації щодо формування у дітей здорового способу життя.

Учасники: батьки, класний керівник.

Підготовка:

  • учитель вивчає психолого-педагогічну літературу на тему зборів і добирає необхідні книжки та журнали для виставки;
  • готує анкети та роздруковує необхідні рекомендації.

Список використаної літератури:

  • Інноваційні технології навчання в початковій школі / Автори-упорядники: В. П. Телячук, О. В. Лесіна.–Х.:Вид.група”Основа”: "Тріада+”, 2007." 240с.;
  • Довідник класного керівника в запитаннях та відповіддях /авт.-упоряд. М. Є. Канцедал, О. М. Кравцова.– Х.:Веста: Видавництво "Ранок", 2007.– 384с.;
  • Н. Чирцова "Забезпечити дитині психологічну готовність до школи" щомісячний науково-методичний журнал "Початкова школа" № 2(380) лютий 2001.– с.8–9;
  • Ш. А. Амонашвили. Аксиомы гуманной педагогики. Лаборатория гуманной педагогики. – Донецк, 2009.– 31с.;
  • Є. Б. Дяченко, В. В. Пономарьова "Організація роботи з батьками в початковій школі" науково-методичний журнал "Початкове навчання та виховання" № 26 (30) вересень 2004р.– с. 2–9.

Автор: Спірке О. А., учитель початкових класів, Донецька школа № 97.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження