Урок з курсу етики "У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві"
Мета уроку:
- збагатити знання учнів про багатокультурну державу та поліетнічне суспільство, на практичних прикладах розкрити зміст понять "патріотизм", "шовінізм";
- продовжити вчити учнів працювати з текстом, виділяти головне, находити відповіді на
Очікувані результати:
Після цього уроку учні зможуть:
- розповідати, чому Україна є багатокультурною державою;
- обґрунтовувати необхідність толерантних міжетнічних та міжкультурних відносин в Україні;
- пояснювати відмінність між поняттями "патріотизм" та "шовінізм";
- наводити приклади проявів поваги до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів.
Обладнання:
- фотографії (малюнки) дітей в національних костюмах народів, що проживають в Україні;
- виставка "Україна - наш спільний дім" (складається на уроці з робіт, виконаних дітьми вдома як попереднє домашнє завдання, та аркушів у вигляді цеглин з надрукованими назвами моральних чеснот (повага, дружба, співпраця, добросусідство, толерантність, взаємодопомога, розуміння, рівність, злагода, довіра, солідарність та ін.);
- плакат до вправи "Сучасний плакат у Кельні";
- діаграма "Національний склад населення України за даними перепису 2001 р.";
- роздатковий матеріал для учнів (на кожну парту): витяги із Конституції України (ст. 10, 11, 12) та Закону України "Про національні меншини в Україні" (ст. 1, 2, 3, 6, 15).
Попереднє домашнє завдання:
Учні в малих групах отримують завдання представити на окремих аркушах А4 одну з національностей, що мешкають в Україні, відобразивши на свій розсуд символи або національні візерунки, національні костюми, портрети відомих громадян України даної національності, прислів'я, пісню національною мовою, фото чи малюнки національних звичаїв або свят тощо.
Автор: Бєлоногіна Г. В., учитель історії, Луганська школа № 48.
Попередній перегляд
Триває завантаження