1100
Оцініть публікацію

Урок з курсу етики "У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві"

Мета уроку:

  • збагатити знання учнів про багатокультурну державу та поліетнічне суспільство, на практичних прикладах розкрити зміст понять "патріотизм", "шовінізм";
  • продовжити вчити учнів працювати з текстом, виділяти головне, находити відповіді на питання, вдосконалювати вміння висловлювати свою думку та поважати інші думки;
  • спонукати учнів замислитися над важливістю міжкультурного порозуміння та рівноцінністю всіх людей, незалежно від національної або релігійної приналежності.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні зможуть:

  • розповідати, чому Україна є багатокультурною державою;
  • обґрунтовувати необхідність толерантних міжетнічних та міжкультурних відносин в Україні;
  • пояснювати відмінність між поняттями "патріотизм" та "шовінізм";
  • наводити приклади проявів поваги до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів.

Обладнання:

  • фотографії (малюнки) дітей в національних костюмах народів, що проживають в Україні;
  • виставка "Україна - наш спільний дім" (складається на уроці з робіт, виконаних дітьми вдома як попереднє домашнє завдання, та аркушів у вигляді цеглин з надрукованими назвами моральних чеснот (повага, дружба, співпраця, добросусідство, толерантність, взаємодопомога, розуміння, рівність, злагода, довіра, солідарність та ін.);
  • плакат до вправи "Сучасний плакат у Кельні";
  • діаграма "Національний склад населення України за даними перепису 2001 р.";
  • роздатковий матеріал для учнів (на кожну парту): витяги із Конституції України (ст. 10, 11, 12) та Закону України "Про національні меншини в Україні" (ст. 1, 2, 3, 6, 15).

Попереднє домашнє завдання:

Учні в малих групах отримують завдання представити на окремих аркушах А4 одну з національностей, що мешкають в Україні, відобразивши на свій розсуд символи або національні візерунки, національні костюми, портрети відомих громадян України даної національності, прислів'я, пісню національною мовою, фото чи малюнки національних звичаїв або свят тощо.

Автор: Бєлоногіна Г. В., учитель історії, Луганська школа № 48.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження