Розробка уроку з географії "Поняття про географічні координати: широта й довгота. Правила відліку географічної широти й довготи". 6 клас
Мета.
Навчальна:
- закріпити знання учнів про градусну сітку землі;
- продовжити формувати систему знань учнів про географічну карту, географічні координати точок місцевості;
- сформувати практичні вміння учнів визначати географічні
Розвивальна:
- розвивати спостережливість, просторове уявлення, логічне мислення, уміння визначати координати точок;
- сприяти розвитку в учнів розуміння практичного значення географічних знань.
Виховна:
- виховувати практичний інтерес до роботи з географічними картами;
- допитливість, інтерес до предмета.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Основні терміни і поняття для вивчення:
- лінії градусної сітки;
- географічна широта;
- географічна довгота;
- географічні координати.
Обладнання:
- атлас для 6 класу;
- глобус Землі;
- карта півкуль;
- контурна карта для 6 класу;
- схеми;
- вірш-сценка;
- малюнки Чудес світу;
- комп’ютерна презентація.
Форми роботи:
- індивідуальна;
- групова;
- фронтальна.
Методичні прийоми мотивації навчання:
- "відстрочена відгадка";
- проблемне запитання;
- вірш "Географічні координати".
Методичні прийоми перевірки домашнього завдання:
- бліц-опитування по ланцюжку;
- розв’язування кросворда.
Міжпредметні зв’язки:
- картографія;
- історія;
- література.
Автор: Івченко Л. А., учитель, Смілянська школа-інтернат Черкаської обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження