Розробка уроку зі всесвітньої історії "Найтяжчі злочини проти людства"

Мета.

Після уроку учні повинні:

  • пояснити терміни "геноцид", "голокост", "голодомор";
  • навчитися відрізняти відмінності в цих поняттях;
  • співчувати людям які пережили страхіття ХХ століття;
  • вчитися толерантного ставлення до всіх націй та народностей;
  • прощати та робити висновки з подій минулого;
  • формувати вміння пошуку рівноваги між трьома складовими: минуле ,сучасне, майбутнє.

Допоміжні матеріали:

  • метод "Дилема Хельги";
  • рассказ Г. П. Рихтера "Желтая пятиконечная звезда";
  • виставка художньої літератури, публіцисттики про голод 1932–1933рр.;
  • кадри з фільму "Список Шиндлера" – сцена гетто;
  • стихотворение Г. Лейба "Скрипач из Аушвица";
  • сумна єврейська мелодія.

Поняття:

  • геноцид (від. грец. – qenos-род і лат. caedere-вбивати, букв. знищення роду, племені) – знищення окремих груп населення за расовими, національними або релігійними мотивами, один із найтяжчих злочинів проти людства;
  • голокост (від. грец. holos-цілий та kausis-спалювання) – знищення людей способом повного спалення. Масове винищення гітлерівцями євреїв під час Другої світової війни;
  • голодомор – навмисне лихо яке привело до трагедії українського народу який втратив 7 мільйонів мешканців.

Автори:

  • Чекмарьова Л. В., директор школи;
  • Чекмарьов В. А., соціальний педагог, Красноріченська школа Кремінського району Луганської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження