Розробка уроку зі всесвітньої історії "Найтяжчі злочини проти людства"
Мета.
Після уроку учні повинні:
- пояснити терміни "геноцид", "голокост", "голодомор";
- навчитися відрізняти відмінності в цих поняттях;
- співчувати людям які пережили страхіття ХХ століття;
- вчитися толерантного ставлення
Допоміжні матеріали:
- метод "Дилема Хельги";
- рассказ Г. П. Рихтера "Желтая пятиконечная звезда";
- виставка художньої літератури, публіцисттики про голод 1932–1933рр.;
- кадри з фільму "Список Шиндлера" – сцена гетто;
- стихотворение Г. Лейба "Скрипач из Аушвица";
- сумна єврейська мелодія.
Поняття:
- геноцид (від. грец. – qenos-род і лат. caedere-вбивати, букв. знищення роду, племені) – знищення окремих груп населення за расовими, національними або релігійними мотивами, один із найтяжчих злочинів проти людства;
- голокост (від. грец. holos-цілий та kausis-спалювання) – знищення людей способом повного спалення. Масове винищення гітлерівцями євреїв під час Другої світової війни;
- голодомор – навмисне лихо яке привело до трагедії українського народу який втратив 7 мільйонів мешканців.
Автори:
- Чекмарьова Л. В., директор школи;
- Чекмарьов В. А., соціальний педагог, Красноріченська школа Кремінського району Луганської обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження