Подорож довжиною у тисячоліття
Навчальні завдання: Основні стилі в архітектурі.
Мета та очікувані результати:
Навчити орієнтуватися в архітектурних стилях, вмінню знаходити в спорудах характерне для певного стилю, а також працювати в групах та з'ясовувати рівень своїх досягнень
.Розвивати вміння самостійно шукати потрібну інформацію в Інтернеті, вибирати основне, удосконалювати навики роботи в програмі Power Point.
Виховувати в учнів відчуття успіху від власних досягнень, та вміння відстоювати власну позицію.
Орієнтовна структура уроку:
- Організація класу( 3хв.)
- Представлення теми та очікуваних результатів уроку (4 хв.)
- Мотивація навчальної діяльності. Демонстрація відеоролика «Маріїнський палац» (3 хв)
- Пошукова робота учнів з паралельною творчою роботою учнів (35 хв.)
- Підбиття підсумків проекту з демонстрацією створених вдома слайдів. Інтерактивні вправи: «Акваріум», «Атракціон», самопізнання та самооцінка. ( 45 хв.)
Обладнання: Мультимедійна дошка, проектор, комп'ютер, клейкі листочки. Мультимедійна демонстрація «Архітектура - музика, що застигла в камені», відеоролик «Маріїнський палац».
Музика: В.А. Моцарт «Соната ля мажор», К. Дебюссі «Пагода».
Форма уроку: Міні проект
Тип уроку: Урок компаративного аналізу з елементами психоаналізу.
Ключове питання проекту: «Від чого залежала «стильність» архітекторів різних епох?»
Примітка: урок розрахований на дві академічні години. Проект реалізовується при наявності двох паралельних класів, де учні одного вивчають архітектурні творіння збудовані до XIV ст. н.е., другого - від XV і до наших днів. Причому перший урок проводиться окремо, а урок-презентація проекту спільно. Якщо немає паралельних класів учні працюють в рамках проекту два уроки, протягом двох тижнів.
Автор: Саламаха Ольга Миколаївна
Для перегляду завантажте файл.
Триває завантаження