Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас
Мета уроку:
- систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання та уявлення учнів про розвиток провідних держав світу в 2 половині ХІХ ст.;
- проаналізувати процес завершення формування індустріального суспільства та його наслідки;
- сприяти формуванню
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
- характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи та США;
- аналізувати соціальні, політичні, економічні наслідки модернізації та індустріалізації;
- порівнювати рівень розвитку провідних країн світу;
- не тільки застосовувати історичну термінологію, але й знати її походження та розуміти значення деяких термінів в сучасному житті;
- оцінювати передові досягнення того часу та роль цих досягнень у житті сучасної людини;
- прогнозувати вплив минулого на майбутнє;
- проводити історичні асоціації, відчувати себе причасними до минулого, творцями майбутнього та головними діючими особами сучасності.
Основні поняття: індустріальне суспільство, модернізація, лібералізм, консерватизм, соціалізм, націоналізм, парламентаризм, вікторіанство, полікультурність.
Обладнання:
- опорні конспекти "Провідні країни Європи та США в 2 половині ХІХ ст.";
- додатки до теми;
- мультімедійна презентація.
Автор: Красникова Г. С., учитель історії, Бердянська школа № 1 Запорізької обл.
Завантажити>>>
Попередній перегляд
Триває завантаження