Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас

Мета уроку:

  • систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання та уявлення учнів про розвиток провідних держав світу в 2 половині ХІХ ст.;
  • проаналізувати процес завершення формування індустріального суспільства та його наслідки;
  • сприяти формуванню ключових та предметних компетентностей учнів: полікультурної, комунікативної, соціальної, хронологічної, просторової, аксіологічної, понятійної, інформаційної, логічної;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого інших країн та народів;
  • формувати почуття толерантності та поваги до різних ідей, поглядів та переконань;
  • розвивати вміння учнів встановлювати причинно-налідкові зв’язки та оцінювати, з точки зору сучасної людини, внесок минулого до формування світової цивілізації.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи та США;
  • аналізувати соціальні, політичні, економічні наслідки модернізації та індустріалізації;
  • порівнювати рівень розвитку провідних країн світу;
  • не тільки застосовувати історичну термінологію, але й знати її походження та розуміти значення деяких термінів в сучасному житті;
  • оцінювати передові досягнення того часу та роль цих досягнень у житті сучасної людини;
  • прогнозувати вплив минулого на майбутнє;
  • проводити історичні асоціації, відчувати себе причасними до минулого, творцями майбутнього та головними діючими особами сучасності.

Основні поняття: індустріальне суспільство, модернізація, лібералізм, консерватизм, соціалізм, націоналізм, парламентаризм, вікторіанство, полікультурність.

Обладнання:

  • опорні конспекти "Провідні країни Європи та США в 2 половині ХІХ ст.";
  • додатки до теми;
  • мультімедійна презентація.

Автор: Красникова Г. С., учитель історії, Бердянська школа № 1 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження