Розробка уроку компаративного аналізу "Зимова казка". 5 клас

Мета:

  • ознайомитись з творчістю С. Єсеніна та В. Сосюри на прикладах віршів "Береза" та "Зима";
  • навчитись аналізувати поетичні твори;
  • поглибити знання про лірику як рід художньої літератури, оригінали та переклади пейзаж;
  • з'ясувати значення те оретичних понять "епітет", "метафора", "порівняння", "уособлення";
  • розвивати навички виразного читання, творчу уяву, естетичні почуття, вчити малювати словом;
  • виховувати спостережливість, любов до природи, всього живого на землі.

Тип уроку: урок компаративного аналізу.

Обладнання:

  • портрети С. Єсеніна та В. Сосюри;
  • тексти віршів обох поетів;
  • запис пісні "У природы нет плохой погоды...";
  • репродукція картини І. Є. Грабара "Лютнева лазур";
  • запис музичних творів П. Чайковського "Пори року";
  • ілюстрації із зображенням пір року;
  • інформаційні картки "Як читати чи декламувати поетичний твір".

Автор: Лис Л. В., учитель зарубіжної літератури, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>