Розробка уроку зарубіжної літератури "Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії". (Рос. мова.)

Мета:

  • навчальна – сприяти засвоєнню учнями ґендерного методу, проаналізувати ґендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки" (визначити причини та наслідки ґендерної дисгармонії, спроектувати можливу поведінку г ероїв для досягнення егалітарного консенсусу);
  • розвивальна – розвивати навички інтерпретації ґендерної проблематики прозового твору; удосконалювати пам’ять, увагу, мислення, творчість;
  • виховна – виховувати ґендерну культуру учнів.

Тип заняття: урок формування знань, умінь, навичок.

Методи навчання:

  • слово вчителя;
  • бесіда;
  • групова робота;
  • презентація проектів;
  • гра.

Література:

  • Матіос М. Майже ніколи не навпаки /М. Матіос. – Львів: Піраміда, 2007. – 170 с.;
  • Сухомлинский В. А. Мудрость родительской любви / В. А. Сухомлинский. – М.: Молодая гвардия, 1988. – С.7–36, 288–298;
  • Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну/ В. А. Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1987. – 543с.;
  • Франко І. Украдене щастя / І. Франко. – Харків: Фоліо, 2005. – 416 с.

Автор: Галівець Т. Ю., учитель зарубіжної літератури, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження