Розробка уроку зарубіжної літератури "Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії". (Рос. мова.)
Мета:
- навчальна – сприяти засвоєнню учнями ґендерного методу, проаналізувати ґендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки" (визначити причини та наслідки ґендерної дисгармонії, спроектувати можливу поведінку г
Тип заняття: урок формування знань, умінь, навичок.
Методи навчання:
- слово вчителя;
- бесіда;
- групова робота;
- презентація проектів;
- гра.
Література:
- Матіос М. Майже ніколи не навпаки /М. Матіос. – Львів: Піраміда, 2007. – 170 с.;
- Сухомлинский В. А. Мудрость родительской любви / В. А. Сухомлинский. – М.: Молодая гвардия, 1988. – С.7–36, 288–298;
- Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну/ В. А. Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1987. – 543с.;
- Франко І. Украдене щастя / І. Франко. – Харків: Фоліо, 2005. – 416 с.
Автор: Галівець Т. Ю., учитель зарубіжної літератури, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.
Попередній перегляд
Триває завантаження