602
Оцініть публікацію

Художня майстерня. Робота у графічному редакторі

Тема: Робота у графічному редакторі

Мета: Формування навичок виконувати малюнки у графічному редакторі, використання різних прийомів роботи з графікою та кольором.

Розвивати фантазію, творчу уяву, окомір, почуття композиції, навички роботи з мишко ю.

Виховувати інтерес до інформатики, художній смак у доборі кольорів, естетичну насолоду від творчої роботи.

Обладнання: Графічний редактор Paint, репродукцій пейзажів, журнальні ілюстрації

Міжпредметні зв'язки: образотворче мистецтво

Хід уроку.

І. Актуалізація опорних знань методом «Мозкової атаки»

- Як завантажити графічний редактор?

-У якому пункті меню знаходиться «Палітра»?

- Як задати основних колір палітри?

- Як задати колір фону?

- У якому квадраті відображається основний колір, а в якому - колір фону?

- Які стандартні інструменти можна використовувати для малювання?

- Як очистити фрагмент малюнку?

- Як очистити увесь малюнок?

- Що таке пейзажі?

- Які ви знаєте пейзажі?

- Які матеріали використовують художники для малювання пейзажів?

ІІ. Повторення правил техніки безпеки.

- Чи можна торкатися монітора?

- Чи можна торкатися дротів живлення?

- Як поводити себе біля комп'ютера?

- Якими руками не можна працювати біля комп'ютера?

ІІІ. Інтерактивна гра «Метод прес».

Пейзажі, зазвичай відображають навколишній світ. Я зараз покажу вам кілька пейзажів і ви мені коротко опишете пейзаж використовуючи такі слова:

«На малюнку зображено ... пейзаж

При малюванні художник використав такі інструменти...

На полотні зображено такі рослини і тварини...

Найконтрастнішими є...

Віддавалася перевага таким кольорам...»

(Учитель показує кілька репродукцій картин, на яких зображено пейзажі.)

Учні описують пейзаж по запропонованому шаблону.

ІV. Творча майстерня.

Давайте з вами уявімо, що ми вирушили у фантастичну подорож і попали на іншу планету. Спробуємо за допомогою програми Paint, відобразити пейзаж цієї планети на комп'ютері. При цьому зверніть увагу на виразність композиції, виділіть за кольором та розміром головне. Творчо підійдіть до вибору кольорових співвідношень.

При малюванні використайте такий алгоритм: (алгоритм записаний на дошці і лежить у кожного біля комп'ютера)

  • Відкрийте графічний редактор
  • Обміркуйте композицію
  • Спочатку намалюйте окремі елементи композиції
  • Потім детальніше промальовуйте дрібні предмети на передньому плані
  • Знайдіть кольорове рішення композиції
  • Намалюйте пейзаж та дайте назву планеті
  • По закінченню збережіть файл у своїй папці під назвою «Космічний пейзаж»

(Учні малюють свій пейзаж на комп'ютері)

V. Підсумок уроку.

Перегляд та обговорення кращих учнівських робіт. При цьому звертається увага на вдалий вибір кольору, фантазію учнів. Коментар учителя та оцінювання робіт

VІ. Домашнє завдання

Повторити графічний редактор, знайти репродукції на тему «Космос», виписати в зошит інструменти, за допомогою яких створювався малюнок.

Автор: Учитель інформатики І категорії Ященко Тамара Львівна