Представлення інформації в комп 'ютері. Двійкове кодування. Двійкова система числення.
Мета навчальна: Повторити, систематизувати, узагальнити отримані знання. Оволодіння мовою інформатики та умінням її використовувати для аналізу інформації; формування навичок роботи з додатковою літературою, формування у свідомості учнів основних напрямків у розвитку інформатики.
Складний матеріал накласти на суб'єктивний досвід учнів. Відбувається інтеграція, під час якої легко засвоюється і стає звичною нова та складна інформація.Виховна мета: Озброєння учнів раціональним методологічним підходом до пізнавальної та практичної діяльності; продовжувати виховувати спостережливість та вміння аналізувати нову інформацію; працелюбність та наполегливість; естетичне виховання.
Мета розвитку учнів: Розвивати логічне мислення, уміння користуватись методами індукції та дедукції, аналізу та синтезу на прикладі розвитку процесу інформатизації суспільства; розвиток уміння розв'язувати основні задачі з шкільного курсу вивчення інформатики, експериментувати, технічно мислити і в сукупності - розвивати творчі здібності.
Обладнання:
- Плакат з девізом гри "Цінність обчислювальної машини залежить тільки від того, яким розумним способом буде використовувати її людина" Н. Вінер
- Завдання кожному учню (схеми різноманітного з'єднання логічних елементів)
- Завдання для роботи з числами в десятковій СЧ та в двійковій СЧ (2 варіанти)
- Цікаві повідомлення.
Автор: Андрєєва Світлана Юріївна, вчитель фізики-інформатики Шосткинської загальноосвітньої школи І - III ступенів № 4.
Для перегляду завантажте файл.
Триває завантаження