Пристрої введення та виведення інформації
Мета навчальна: Повторити, систематизувати, узагальнити отримані знання. Оволодіння мовою інформатики та умінням її використовувати для аналізу інформації; формування навичок роботи з додатковою літературою, формування у свідомості учнів основних напрямків у
розвитку інформатики. Складний матеріал накласти на суб'єктивний досвід учнів. Відбувається інтеграція, під час якої легко засвоюється і стає звичною нова та складна інформація.Виховна мета: Озброєння учнів раціональним методологічним підходом до пізнавальної та практичної діяльності; продовжувати виховувати спостережливість та вміння аналізувати нову інформацію; працелюбність та наполегливість; естетичне виховання.
Мета розвитку учнів: Розвивати логічне мислення, уміння користуватись методами індукції та дедукції, аналізу та синтезу на прикладі розвитку процесу інформатизації суспільства; розвиток уміння розв'язувати основні задачі з шкільного курсу вивчення інформатики, експериментувати, технічно мислити і в сукупності - розвивати творчі здібності.
Обладнання:
- Плакат з девізом гри "Думати - колективно, діяти - оперативно, сперечатись - доказово, це для всіх обов'язково"
- Завдання до кожного гейму
- Цікаві повідомлення від кожної команди
- Розкреслені таблиці для журі
- Грамоти для переможців
- Приз самому активному гравцю
Автор: Андрєєва Світлана Юріївна, вчитель фізики-інформатики Шосткинської загальноосвітньої школи І - III ступенів № 4.
Для перегляду завантажте файл.
Триває завантаження