441
Оцініть публікацію

Пристрої введення та виведення інформації

Мета навчальна: Повторити, систематизувати, узагальнити отримані знання. Оволодіння мовою інформатики та умінням її використовувати для аналізу інформації; формування навичок роботи з додатковою літературою, формування у свідомості учнів основних напрямків у розвитку інформатики. Складний матеріал накласти на суб'єктивний досвід учнів. Відбувається інтеграція, під час якої легко засвоюється і стає звичною нова та складна інформація.

Виховна мета: Озброєння учнів раціональним методологічним підходом до пізнавальної та практичної діяльності; продовжувати виховувати спостережливість та вміння аналізувати нову інформацію; працелюбність та наполегливість; естетичне виховання.

Мета розвитку учнів: Розвивати логічне мислення, уміння користуватись методами індукції та дедукції, аналізу та синтезу на прикладі розвитку процесу інформатизації суспільства; розвиток уміння розв'язувати основні задачі з шкільного курсу вивчення інформатики, експериментувати, технічно мислити і в сукупності - розвивати творчі здібності.

Обладнання:

  • Плакат з девізом гри "Думати - колективно, діяти - оперативно, сперечатись - доказово, це для всіх обов'язково"
  • Завдання до кожного гейму
  • Цікаві повідомлення від кожної команди
  • Розкреслені таблиці для журі
  • Грамоти для переможців
  • Приз самому активному гравцю

Автор: Андрєєва Світлана Юріївна, вчитель фізики-інформатики Шосткинської загальноосвітньої школи І - III ступенів № 4.

Для перегляду завантажте файл.

Попередній перегляд

Триває завантаження