1318
Оцініть публікацію
5 з 5 на основі 1 оцінок

Рольова гра з інформатики "Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?"

Уроки інформатики в області освітньої лінії "інформаційно-комутативні технології" – це уроки, на яких для учнів існує можливість проявити їх творчі і інтелектуальні здібності. Особливий інтерес учнів викликає вивчення теми "Глобальна комп'ютерна мережа Internet". Як правило, і учнями, і вчителем розглядаються тільки позитивні сторони цього глобального явища, проте, не слід забувати про ряд проблем, які виникають у зв'язку з поголовним розповсюдженням комп'ютерних мереж. Про ці проблеми можна поговорити з учнями. Тому можна провести такий урок у формі ролевої гри "Суд над Інтернетом", який дозволяє поглянути на комп'ютерну мережу Internet дещо під іншою точкою зору, що, у свою чергу, поза сумнівом розширює кругозір учнів. При цьому заняття зовсім не переслідує цілей довести яку-небудь одну з точок зору.

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Вид уроку: урок – рольова гра.

Технологія: ігрова технологія.

Мета уроку: спонукати учнів поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін.

  • Навчальна — узагальнення і повторення знань по темі; повторити і узагальнити знання про комп'ютерні мережі і Internet, про правові аспекти роботи з інформацією; повторення і закріплення основного програмного матеріалу, вираженого в неординарних ситуаціях; пов'язати інформатику з іншими предметами;
  • Розвиваюча — розвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності; розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів; розвиток у школярів уміння висловлювати думки, моделювати ситуацію;
  • Виховна – виховати пошану до суперника, уміння гідне вести суперечку, стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді.

Дійові особи: Суддя, Прокурор, Адвокат, ІНТЕРНЕТ, свідки захисту, свідки звинувачення, секретар.

Вчитель виконує роль судді в диспуті сторін, який незалежно і аргументовано буде приймати, або відкидати доводи, що приводяться, і стежити за тим, щоб одні і ті ж аргументи не повторювалися в різному формулюванні, і за тим, щоб дискусія була в цивілізованих рамках.

План уроку:

  • вступне слово судді;
  • слово прокурора;
  • виступи свідків звинувачення;
  • слово адвоката;
  • виступи свідків захисту;
  • виступ звинувачуваного;
  • завершальне слово судді.

Автор: Слуцька І. А., учитель інформатики, Шосткинська школа № 1 Сумської обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження