560
Оцініть публікацію

Організація управління пізнавальною діяльністю студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Специфіка педагогічної технології полягає в тому, що в ній навчальний процес повинен гарантувати досягнення поставлених цілей. Основою гарантії результату навчання є оперативний зворотний зв'язок, що охоплює весь навчальний процес. У ході вивчення навчального матеріалу необхідна оцінка поточних р езультатів і корекція навчання, спрямована на досягнення поставлених цілей.

Головна мета такого навчання – розвиток інтелектуальних і творчих здібностей студентів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати  здатними до самореалізації, самостійного мислення.

Все це повинно сприяти розвитку і підвищенню рівня інформаційної культури особистості, в якій, на мій погляд, можна виділити три рівня : загальний, професіональний, вищій логічний. Інформаційна культура людей стає визначаючим фактором їх трудової діяльності. Становлення інформаційної культури людини здійснюється в його повсякденній діяльності під впливом засвоєння знань і вмінь, інформації, засобів масової комунікації в ході самоосвіти.

Автор: Федій О. Г., викладач інформатики та комп’ютерної техніки, Полтавський комерційний технікум.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Триває завантаження