Дружні звірі. Розробка комбінованого уроку українського читання у 3 класі

Мета:

  • поглибити уявлення дітей про народну казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку;
  • викликати зацікавленість та заохотити учнів до активного читання;
  • розвивати вміння спілкуватися українською мовою, пам¢ять, увагу, спостер ежливість;
  • активізувати словниковий запас учнів;
  • виховувати любов та пошану до української культури.

Обладнання:

  • підручник Українська мова (для шкіл з рос. мовою навчання) Хорошковська О., Охота Г. "Освіта", 2002;
  • індивідуальні картки для читання;
  • маски звірів;
  • комп’ютер;
  • інтерактивна дошка.

Тип уроку: комбінований.

Вид уроку:
урок із використанням ІКТ.

Прийоми і форми роботи:

  • "Передбачення", вибір домашнього завдання;
  • парна та групова форми роботи.

Використана література:

  • Савченко О. Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. для вчителя. – К.: "Освіта", 2007. – 334 с.;
  • Сапун Г. М., Ткачов С. В., Ткачова Н. В. Читай лик. Посібник з читання для 1 класу. – Тернопіль: Підручники і посібники, 1997. – 64 с.;
  • Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технології критичного мислення// Упор. Г. О. Ярош, Н. М. Седова. – Х.: Вид. гр. "Основа", 2005. – 240 с.;
  • Куріпка В. І. Навчальні ігри на уроках читання. 1–4 класи. – Х.: Вид. гр. "Основа", 2008. – 160 с.;
  • http://abetka.ukrlife.org/skoromov.html.

Автор: Спірке О. А., учитель початкових класів, Донецька школа № 97.

Попередній перегляд

Триває завантаження