Інтерактивний урок природознавства. 4 клас

Мета. Розказати учням про Південний берег Криму як своєрідну зону України, його розташування, клімат, ріки, формувати уявлення про розмаїття рослинного та тваринного світу та його збереження; дати поняття про Крим як всеукраїнську здравницю; розвивати в них мислення, мову, уяву, увагу, правильні уявлення про навколишній світ; забезпечити власну активність учнів, співробітництво, стимулювати пізнавальну активність учнів; розвивати вміння переробляти інформацію для отримання певного продукту; виховувати любов до природи України, її багатств, екологічну культуру та естетичні почуття.

Обладнання. Таблиці із зображенням рослинного та тваринного світу природної зони Криму, макети, чучела тварин, гербарій субтропічних рослин, картки для індивідуальної перевірки знань, мікрофон, картки різного кольору з інформацією про рослини та тварин південного берегу Криму, планшети з надписами: "За", "Проти", "Не знаю", фізична карта України, картини природи південного берегу Криму.

Автор: Зінов'єва Марина Петрівна

Для перегляду завантажте файл.

Попередній перегляд

Триває завантаження