1
Оцініть публікацію
Початкова школа

Методологічний зміст навчання англійської мови на початковому етапі

Професія вчителя дарує спілкування з людиною в найкращу пору її життя - в дитинстві та юності, коли серце відкрите для добра і краси, радості й пізнання, ще не стало жорстоким, не пізнало болю й гіркоти поразок, розчарувань та образ. Бути причетним до долі своїх вихованців, коли вони ростуть і фо рмуються духовно, коли вони розумнішають, вчаться жити, дружити, любити, - означає жити молодим почуттям, заряджатися від дітей оптимізмом та енергією життя.

Моя мета – допомогти кожній дитині повною мірою реалізувати свої здібності в країні англійської мови, віднайти в душі кожного учня ті чутливі струни. Звучання яких зіллється в повну гармонію співпраці учителя і учня. Я прагну, щоб кожній дитині було комфортно мандрувати стежиною знань  в Країні англійської мови. Створюю ауру взаємодопомоги, такий мікроклімат, який сприяє повному взаєморозумінню, дружній підтримці. Він має стати тим фундаментом, на якому виростуть міцні, надійні стіни Храму Знань, наукових пошуків, творчого натхнення.

Науково-методичний посібник містить теоретичні та практичні матеріали з досвіду роботи які будуть необхідні і молодим вчителям і досвідченим, тому що кожному педагогу потрібно підвищувати свій професійний рівень. Матеріал дасть нагоду вчителю швидко урізноманітнити процес занурення учнів у розвиток навичок читання, говоріння і письма англійською. Чарівна суміш ретельно відібраних завдань дозволить учителю перетворити пізнання англійською на цікаву розвивальну гру. Детальні методичні рекомендації, велика кількість вправ, презентацій буде  потрібною вчителям, батькам, учням.

Автор: Капуш В. П., заступник директора з НВР, учитель англійської мови, Овруцька гімназія імені Андрія Малишка Житомирська обл.

Завантажити>>>

Попередній перегляд

Йде завантаження